قشنگ‌اش كرديم

gerash mokh
دنبال اين بودم بشه توي اينجا عكس هم گذاشت ولي يگ بار كه از هلو استفاده كردم نشد يا من سردر گم شدم . حودر اين‌بار تعريف سايت فليكر رو كرده بود ما هم رفتيم كار كردن باهاش آسون بود براي امتحان مطلب رو همون‌جا نوشتم اما اگه امروز سرزده باشيد ديد كه خر تو خر بود و نمي‌شد خوند پس اين بار عكس رو اونجا آپلود كردم بعد توي بخش اچ تي ام ال اينجا زياد كردم. دليل اين كه دارم انگليسي‌ها رو اين طوري مي‌نويسم هم اينه كه اگه لاتين بنويسم و شما از پاراگراف چپ به راست استفاده كنيد سطرها ته‌اش مياد اول
خلاصه خواستيد عكس بزاريد عكس‌هاي زياد گنده نذاريد وگرنه پاك مي‌كنم. با اين وضع اينترنت بخواين عكس هم بذارين
خلاصه كلام اين كه دامبولش كرديم بيا و بين

3 Comments:

Anonymous ناشناس said...

سلام منم یوسف .. http://asregerash.persianblog.com // میخواستم بگم به جای اینکه هر کسی به رنگ خاصی بنویسه .. سعی کنید هر کی مینویسه اسم خودش رو زیر مطلبش بنویسه تا من که میام هی اشتباه نکنم آخه من همه نوشته ها رو میزنم به حساب محمد .. حالا اگه دوست دارین از نوشته هاتون دفاع کنید و حساب محمد نره لطف کنید اسم قشنگتون رو زیرش بنویسید .. بای بای

۲:۳۵ قبل‌ازظهر  
Blogger gerash9 said...

اگه یه کم چشمتو باز کنی میبینی که زیرش نوشته
Posted by (اسم)

۵:۱۷ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس said...

مگه اين اينترنت رايانت خيلی بده که همچين بهش می گين.
فعلا که از همشون بهتره

۸:۲۲ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

<< Home