تلپ

چند وقتی بود که خدا توفیق حاصل نمی‌کرد یک تلپ درست و حسابی داشته‌باشیم. در هنگام شب شعر ولایت این توفیق حاضر شد که در محضر جناب اقای فرهمندفر باشیم ایشان از زمان امتحان ICDLدر تابستان مختصر بدهکاری شامل پنج پیتزا به آقای غفوری داشتند که حال دلیل آن که درخواست تقلب بود بین خودمان بماند. خلاصه در اواخر شب شعر با یک سری تمهیدات خاص آقای غفوری در سالن حضور یافتند راست‌اش تشریح چگونگی راضی کردن ایشان از حوصله بحث خارج است و تازه نوعی لو دادن شگرد است. اما نتیجه کار موافقت دوست گرامی و بهتر از جان ما با خرید یک فقره پیتزا کوچک و سه ساندویچ شکاری برگر بود. که با موفقیت اکل گردید مراتب جهت استحضار دوستان به شکل مکتوب و مصور مرقوم گردیده است. که تصاویر اخذ شده را می‌توانید در مرکز محترم فوتوبلاگ گراش ملاحظه بفرمایید.
نتیجه گیری اخلاقی
1.نماز خود را اول بخوانید (آقای فرهمند فر معتقد بودند هر وقت نماز خود را سروقت نمی‌خوانند بلایی سرشان در می‌آید)
2. اصلاً تقلب نکنید
3. خواستید تقلب کنید هم از دسترنج خودتان تقلب کنید.تاکسی خبردار نشود
پی نوشت
بر خود ضروری می‌دارم از جانب خودم یعنی محمد خواجه‌پورهمچنین آقای مسعود غفوری و آقای سعید توکلی مراتب سپاسمندی مجدد خود را از آقای فرهمند اعلام دارم. خدا به ایشان توفیق عنایت کند

1 Comments:

Anonymous ناشناس said...

آقا ما همیشه نمازمون رو سر وقت نماز بعدی میخونیم ولی بازم بلا سرمون میات.بعدش اون وقتا که میرفتیم مدرسه هی شیطونه سک میکرد مارو که تقلب کنیم اما وضع بروبچز بدتر
خودمون.دلم به حال خودم کلی میسوزه

۱:۰۲ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

<< Home