کار کیه؟

خدا کنه ازاون دسته آدمهای خواب آلو نباشین که تا یه گوشه دنج ویه نیم فرصتی گیرشون میاد میرن خواب هفتاد ودوملت رو می بینن.ولی فجیعانه من از اون دسته ام .اونم بدجورش که فقط وفقط تو مراسم مذهبی و روضه خونی مخصوصا شبهای احیا دچار این حالت میشم.چند سال پیشا تو یه شب قدر چراغا که خاموش شد من رفتم اونور بیداری!.چراغا روشن و همه ملت رفته بودن سر جاهاشون .اما من هنوز قران روی سرم و داشتم واسه خودم کلی خوابهای خوب خوب می دیدم .بیچاره همه فکر می کردن رفتم تو عالم عرفان و از خود بی خبرم.باز هم یه بار دیگه :خدا نصیب کنه زیارت خونه خدا.اونجا همه امکانات روبراه بود الا یه چیز اونم مشکل کمبود آسانسور برای 14طبقه و کلی آدم.همیشه خدا ول معطل بودیم پشت در.حالا اصل مطلب:شب جمعه بود دعای کمیل سراسری که ازتلویزیون ایران هم پخش میشه.کتاب تو دستمون و دعای دلنشین کمیل و هجوم شیرین خواب.یک باره دیدم آسانسور بر عکس همیشه خالیه ..دوستم رو صدا کردم و از خوشحالی داد زدم:آسانسور .آسانسور.که کتاب دعا از دستم افتاد وبیدار شدم.اون لحظه جلوی همه کلی سایزمون اومد پایین. عاجزانه دردمندانه کمک می طلبم اکنون به یاری سبز دوستان برای رفع مشکل نیازمندم
یعنی شما می گین کار کیه؟.