اینو شقایق نوشته

این رو شقایق نوشته. هرچند نظر من رو درباره متن ادبی می دونید ولی خوب گاهی وقت ها آدم باید دموکرات باشه و این ربط به باخت جان کری نداره
آسمون من آسمون اين جا چه بي رنگه نمي شه از دامنش ستاره چيد . باورت ميشه يه كوچه غربت دلتنگ تر از يه شهر غصه است. بي تو يه كوچه غربت دلتنگ تر از يه دنيا غصه خيمه زده رو قلب شكستم . مي بره منو تا اوج بي كسي اونجايي كه حتئ خدا هم يادش ميره تو هستي . تو كدوم صفا و مروه اي كه دلم اين چنين سرگردونته . كعبه دلم شدي طوافت واجبه. تو كدوم خداي عشقي كه نمازم به تصوير ميكشه تو رو . تو كدوم بهاري كه هر شب آسمون دلم با صاعقه يادت باروني مي شه . همه مگن فراموشش كن فراموشت كرده مگه ميشه؟ آخه تو مزار دلمي. باورت ميشد يه روز جدا شيم؟ مي دوني يه مرداب چه قدر دلش مي خواد به دريا برسه ؟ تو اقياتوس مني يه اقيانوس خوبي يه اقيانوس گراش چقدر قشنگه آخ كه دلم چقدر هواتو كرده. گراش من تو اول و آخر همه اين غربتي. ه